top of page

APIE NVŠ

,,ŠOKIO ATRADIMAI“ (1 - 4 kl.)

Tikslas - sudaryti palankias ugdymosi sąlygas, įgalinančias mokinius plėtoti prigimtines kinestetines savybes, estetinę patirtį ir šokio veiklos poreikį, įgyti šokio išmanymo, kultūrinės ir pilietinės brandos, užtikrinančios asmens kūrybinį ir socialinį aktyvumą bei siekį mokytis visą gyvenimą.

Uždaviniai:

1. Plėtoti šokio raiškos sklandumą, skatinant judesių koordinaciją, orientaciją erdvėje, šokio ritmo ir tempo suvokimą, šokio nuotaikos pažinimą;

2. Ugdyti gebėjimą pavienius judesius jungti į derinius, mokytis kurti ir improvizuoti;

3. Mokyti dalintis savo nuomone ir refleksija apie repeticijoje vykdomas veiklas, aplinkoje stebimas šokio veiklas bei išreikšti savo šokio patirtį.

,,PER ŠOKĮ ATRANDU SAVE“ (5 - 8 kl.)

Tikslas - sąlygoti visavertį asmenybės augimą, savęs ir socialinės aplinkos pažinimą ir įprasminimą per kūno plastiką ir šokį.

Uždaviniai:

1. Padėti dalyviams geriau pažinti save, ugdant gebėjimą išreikšti emocijas ir mintis per kūno plastiką bei judesį;

2. Skatinti pozityvų ir pagarba grįstą bendravimą, stiprinant dalyvių tarpusavio ryšį ir bendradarbiavimo įgūdžius per kūrybinę veiklą;

3. Sudaryti sąlygas dalyviams atsiskleisti ir laisvai reikšti save šokyje, suteikiant erdvės asmeniniam augimui bei kūrybinei saviraiškai.

,,ŠOKIS - KŪNO KALBA“ (9 - 12 kl.)

Tikslas - suteikti mokiniams galimybę gilinti šokio techniką, išreikšti save per judesį, kurti choreografines kompozicijas ir lavinti sceninį pasirodymą, ugdant kūrybiškumą, meninę raišką bei bendradarbiavimo įgūdžius.

Uždaviniai:

1. Lavinti mokinių šokio techniką, ritmo pojūtį, judesių tikslumą ir artistiškumą, ugdant pasitikėjimą savimi bei sceninį įvaizdį;

2. Skatinti mokinius kurti savo šokio kompozicijas, derinti įvairius stilius ir improvizuoti, siekiant išreikšti emocijas bei pasakojimą per judesį;

3. Mokyti dirbti komandoje, kurti pasirodymus, derinti judesių sinchronizaciją bei tarpusavio komunikaciją, ruošiantis pasirodymams.

bottom of page